Platforma SLOGA je skupaj s civilnodružbenimi organizacijami iz Madžarske, Hrvaške (CROSOL)in Latvije (LAPAS) pričela z vseevropsko spletno kampanjo proti povečanju aliberalinih demokracij.
Kampanja »Več demokracije za več Evrope« (More Democracy for More Europe) je odgovor na vedno večje aliberalne trende, predvsem v Vzhodni Evropi, njen namen pa je spodbuditi državljane teh držav, da ostanejo zvesti človekovim pravicam, liberalni demokraciji in vladavini prava.
Grafitarji, umetniki iz vseh štirih držav, so bili pozvani, da ustvarijo grafite, ki bo opozarjali na te trende. V Sloveniji je grafit nastal v Mariboru. Vse umetnine so vidne prek videa: https://youtu.be/
Več informacij o kampanji je dostopno prek povezave: http://www.sloga-
#MoreDemocracyForMoreEurope
AGENCIJA ZA PROMOCIJO GIBALNIH AKTIVNOSTI
VABILO na predstavitev projekta AKTIVNA PODJETJA, ki bo potekala v MKC Slovenj Gradec, Ozare 18, v petek, dne 16. februarja 2018, ob 14:00 uri.
Projekt ponuja možnost sodelovanja podjetjem, zasebnikom in javnim institucijam, zato vabimo odgovorne za promocijo zdravja zaposlenih na predstavitev projekta, ki bo potekala v okviru sestanka partnerjev projekta.
Vsebina projekta se nanaša na oblikovanja referenčnega modela programov promocije zdravja, ki temeljijo na gibalni dejavnosti in zdravem življenjskem slogu, primernem za različne potrebe podjetij v različnih državah.
S sodelovanjem v projektu boste deležni sistemske, strokovne obravnave promocije zdravja v vaši organizaciji, vaša organizacija pa bo postala del referenčnega modela promocije zdravja in gibalnih aktivnosti na Evropski ravni, promoviranega s strani Evropske komisije in programa Erasmus+, kar tudi vam in vaši organizaciji prinaša izjemno referenco.
Projekt je sofinanciran iz sredstev Evropske unije Erasmus+ in ga izvajamo v sodelovanju s partnerji iz Italije, Velike Britanije, Poljske in Turčije.
Udeležbo v projektu lahko potrdite na e-mail naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Več o vsebini projekta spodaj.
-----------------------------------------
Projekt: Aktivna podjetja, na praksi temelječa raziskava o promociji zdravja in gibalnih aktivnosti v podjetjih
Nosilec projekta: Zavod APGA, agencija za promocijo gibalnih aktivnosti
Evropski partnerji projekta: CESIE, Palermo, Italija, Institut novih tehnologij INT, Lodz, Poljska, LIDOSK, Antalya, Turčija, Europa Community ltd, Plymouth, Anglija
Domači partnerji projekta: ŠUS, športna unija Slovenije, Centri zdravja v Koroški in Šaleški regiji
Trajanje projekta: 1.1.2018 - 31.12.2020
Zavod APGA je nevladna in neprofitna organizacija katere osnovni interes je raziskovalna in razvojna dejavnost na področju promocije zdravja in gibalnih aktivnosti in njihovih vplivov na človeka in okolico.
Z letom 2018 pričenjamo triletni projekt »Aktivna podjetja« sofinanciran iz sredstev Evropske unije, Erasmus+.
Gre za celostno zasnovan projekt, ki obravnava vprašanje spodbujanja zdravega načina življenja in gibalne dejavnosti, izhajajoč iz teoretične in praktične ravni, s temeljnim ciljem; oblikovati fleksibilen model programov promocije zdravja, ki temeljijo na gibalni dejavnosti in zdravem življenjskem slogu, primernem za različne potrebe podjetij v različnih državah EU.
Glavni cilji projekta
Na teoretični ravni:
Na praktični ravni:
Pričakovani rezultati
povečan delež zaposlenih, ki so gibalno aktivni in uživajo zdravo hrano
Vaše sodelovanje v projektu
Projekt Aktivna podjetja - skupna priložnost
V Sloveniji se podjetja zavedajo pomembnosti redne gibalne dejavnosti, vendar raziskave kažejo, da tovrstne programe, ki pripomorejo k pozitivnim posledicam rednega gibanja v Sloveniji izvajajo komaj v dobri četrtini (28%) podjetij.
Prednosti za podjetja
Sodelovanje v projektu pomeni izjemno priložnost afirmacije in promocije vašega podjetja (organizacije), ki vam bo prineslo tudi večstranske ekonomske in družbeno socialne koristi:
Projekt bomo prijavili na razpis "Evropske nagrade družbeno odgovornih podjetniških praks za partnerstva, inovacije in spremembe (European CSR Award Scheme for Partnerships, Innovation and Impact)".
Koroško regionalno stičišče za nevladne organizacije (NVO) - KOROCIV vas vabi na VIII. LETNO KONFERENCO KOROŠKIH NVO na temo digitalizacije, ki bo v torek, 23. januarja 2018, od 9.30 do 13.00 ure, v prostorih Kulturnega centra Ravne, Gledališka pot 1, Ravne na Koroškem.
PROGRAM
9.30 – 11.00 Delavnica: Digitalno komuniciranje
Kako razmišljati zdravo digitalno? Na trgu je kup digitalnih orodij in praks, niso pa vsa orodja učinkovita in vse prakse dobre. Najbolje se odrežejo tiste organizacije, ki razumejo digitalni portfelj in znajo razmišljati produktno. Razmišljati digitalno pomeni spremljati smernice, skrbeti za visoko stopnjo varnosti podatkov, upoštevati etične kodekse in sprejemati odločitve na podlagi podatkov. Vse to bomo predstavili na konkretnih primerih in nepogrešljivih orodjih.
Uvod v digitalno komuniciranje: Predstavitev sodobnih orodij za digitalno komuniciranje in organizacijo kampanj, ki jih bomo uporabljali tudi na tečaju: spoznali bomo orodja Slack in Google Docs za skupinsko delo. To so nepogrešljiva orodja za razumevanje digitalnega komuniciranja. Poudarili bomo tudi pomen varnosti in rabo gesel (Last Pass).
Na delavnici bomo postavili ali uredili Facebook stran in izdelali strategijo komuniciranja.
Analitika in odnosi s strankami na družabnih omrežjih: Twitter, Facebook in Instagram kot orodje odnosov s strankami (CRM): Spoznali bomo primere dobrih praks in načrtovali vsebinsko kampanjo za družabna omrežja. Pripravili bomo kampanjo, komunikacijsko strategijo in določili ustrezno občinstvo. Orodja, ki jih bomo spoznali: Tweetdeck, Crowdtangle in Buffer za načrtovanje ter analitiko objav na družabnih omrežjih.
Predavatelj: Matej Praprotnik, RTV Slovenija
11.00 – 13.00 Digitalno gospodarstvo – priložnost za Koroško?
Predstavniki nevladnih organizacij, dijaki koroških srednjih šol, mladi podjetniki, predstavniki občin, gospodarstva, društev in zavodov bodo z osrednjimi gosti razpravljali o priložnostih, ki se na Koroškem odpirajo s pospeševanjem razvoja digitalnega gospodarstva. V okviru razprave bodo zastavljena sledeča izhodiščna vprašanja:
Uvodni pozdrav: Tomaž Rožen, župan Občine Ravne na Koroškem
Razprava: Zoran Stančič, vodja Predstavništva Evropske komisije v Sloveniji
Benjamin Lesjak, Fakulteta za management, Univerza na Primorskem
Ana Pisar, Koroški mladinski kulturni center - KMKC Kompleks
Grega Matavž, Skupina Stroka.si
Razpravo bo povezovala Katarina Nahtigal.
V torek, 23. januarja 2018, od 9.30 do 11.00 ure, v prostorih Kulturnega centra Ravne, Gledališka pot 1, Ravne na Koroškem.
9.30 – 11.00 Delavnica: Digitalno komuniciranje
Kako razmišljati zdravo digitalno? Na trgu je kup digitalnih orodij in praks, niso pa vsa orodja učinkovita in vse prakse dobre. Najbolje se odrežejo tiste organizacije, ki razumejo digitalni portfelj in znajo razmišljati produktno. Razmišljati digitalno pomeni spremljati smernice, skrbeti za visoko stopnjo varnosti podatkov, upoštevati etične kodekse in sprejemati odločitve na podlagi podatkov. Vse to bomo predstavili na konkretnih primerih in nepogrešljivih orodjih.
Predavatelj: Matej Praprotnik, RTV Slovenija
Prijave na delavnico: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Z veseljem sporočamo, da smo danes na spletu objavili Manifest civilne družbe za razvoj Slovenije. Dokument je v preteklih mesecih nastajal v sodelovanju s številnimi nevladnimi organizacijami in posameznimi strokovnjaki. Manifest stoji na ramenih pobude za trajnostni razvoj Plan B za Slovenijo, ki pa tokrat poleg okoljskih vidikov trajnosti vključuje tudi socialne in gospodarske teme.
Pripravljen je bil z namenom vsebinske krepitve nevladnega sektorja, da spoznamo tudi področja na katerih primarno ne delujemo kot ogranizacije oz. posamezniki.
Zato vas vljudno vabimo k prebiranju Manifesta civilne družbe, ki ga najdete na tej povezavi, objavljen pa je tudi na spletni strani Umanotere.
Po uspešno zaključenem preteklem mandatu aktivisti Kluba koroških študentov v novem letu predstavljajo novo področje delovanja – ZELENI KOTIČEK, poleg tega pa pripravljajo tudi veliko novih projektov na področju izobraževanja, športa ter kulture. Aktivna ostaja tudi dijaška sekcija.
Letošnji mandat v Klubu koroških študentov prinaša novo področje – ZELENI KOTIČEK, v okviru katerega ekipa KKŠ-ja načrtuje organizacijo čim več projektov na temo okoljevarstva in ekologije ter tako študente in širšo javnost spodbuditi k razmisleku o pomenu našega okolja in ravnanja z njim. Kot prvi v vrsti dogodkov na temo ekologije bo KKŠ debata: Before the FLOOD, ki bo potekal v soboto 20. januarja 2018 v KMKC Kompleks. Udeleženci si bodo ogledali film Before the flood, ki je bil posnet leta 2016 in govori o problemu segrevanja našega planeta. Po ogledu filma bo potekala razprava o odprti tematiki. V prihajajočem letu bodo aktivno delovala tudi ostala področja, pri katerih se bodo KKŠ-jevci trudili prisluhniti željam, interesom in potrebam koroških študentov in dijakov.
Vedno več študentov začuti potrebo po potovanjih, odkrivanju neznanega ter učenju iz izkušenj, zato KKŠ v sodelovanju z agencijo STA potovanja v soboto, 13. januarja 2018 v Čajnici Peč v Slovenj Gradcu pripravlja predavanje S KKŠ v tujino: A summer to remember na temo poletnega dela v tujini, kjer bodo predstavili work & travel program v ZDA, ki se ga udeležuje vedno več slovenskih študentov. Zadnji petek v januarju, 26. 1. 2018, pa bo dijaška sekcija KKŠ v prostorih KMKC Kompleks organizirala KKŠ Pure Oldies, večer druženja in zabave s prijatelji ob ritmih starih hitov, ki bodo udeležence popeljali nazaj v 70., 80. in 90. leta prejšnjega stoletja.
Sobota, 27. januarja 2018 pa bo v znamenju zdravja, saj bo takrat v Mladinskem centru v Dravogradu potekala KKŠ-jeva delavnica zdravega načina življenja. Klubu koroških študentov se obeta pestro leto, polno novih, zanimivih ter uporabnih projektov. V prihodnjem mesecu tako med drugim napovedujejo tečaj uporabe Photoshopa, strokovno predavanje o električni kitari ter kulturni dogodek ob Prešernovem dnevu.
Odbor Republike Slovenije za podelitev državnih priznanj na področju prostovoljstva na podlagi Zakona o prostovoljstvu in Uredbe o nagradi in priznanjih za prostovoljstvo objavlja Javni poziv k predlaganju kandidatov za nagrado oziroma priznanja na področju prostovoljstva za leto 2017.
Rok za oddajo prijav je 20. februar 2018, do 12. ure.
Povezava na spletno stran: http://www.mju.gov.si/si/delovna_podrocja/nevladne_organizacije/aktualno/
NK PECA - AKCIJA ZBIRANJA STAREGA PAPIRJA
Od danes, 20.11., do petka, 24.11., bo pred stadionom NK Peca (Pristava 2, Črna na Koroškem) postavljen kontejner za star papir.
Z akcijo bo klub zbiral denar za klubske majice za mlajše selekcije. Prosimo vse, da sodelujete v akciji in pripeljete čim več papirja.
50 NOVIH ČLANOV K24
Letošnje leto je bilo zelo prijazno za obisk hribov. To se je tudi
odrazilo v novem rekordnem dosežku novih članov v K-24. Letos je največji koroški hribovski izziv uspešno zaključilo 50 adrenalinskih pohodnikov, od tega prav tako rekordno število žensk in sicer 17. Skupaj je sedaj v klubu 24 že 351 članov.
Član namreč postane tisti, ki v 24 urah (starejši od 50 let in ženske lahko imajo eno uro pribitka (torej 25 ur) prehodi (ali preteče) brez kakršnekoli pomoči 85 km dolgo pot z okoli 4500 m višinskih razlik po vseh koroških najvišjih hribih Uršlja gora, Smrekovec, Raduha, Olševa in Peca.
V 18. sezoni K-24 se je potrdila teza oz. želja organizatorjev, da klub ni kratkega diha, saj število novih članov ni v upadanju, temveč v stalnem nihanju, kakšno leto je več in nato zopet manj novih članov in obratno. Klub torej živi in privablja in bo privabljal vedno nove izzivalce, ki se želijo preizkusiti v tem napornem izzivu; najmlajši člani še niso bili niti rojeni takrat, ko je klub dobil prvega člana.
V skladu s pravili kluba se bodo stari in novi člani srečali v soboto, 2.12. ob 18 uri v hotelu v Črni, kjer bo slavnostni sprejem novih članov ob zahtevnem izpraševanju in slikovitem pripovedovanju njihovih adrenalinskih doživetij na poti. Glede na rekordni izkupiček bo letos to zelo pester večer!
DRUGI JAVNI POZIV ZA OBLIKOVANJE PRODUKTOV NA PODROČJU ZAGOVORNIŠTVA IN NOVIH STORITEV NVO
*odprt od 15. 11. 2017 do porabe sredstev
Ker si želimo še močnejši nevladni sektor, tak, ki bo kredibilen in neomajen sogovornik v dialogu tako s politiko kot mediji ali strokovno javnostjo, tak, ki se odziva na nove potrebe, in tak, ki bo šel v korak z razvojem novih tehnologij, smo na CNVOS v okviru svoje mreže rezervirali sredstva, s katerimi želimo okrepiti zagovorništvo in razvoj novih storitev NVO.
Nevladne organizacije vabimo k razmišljanju in razmisleku o tem, kateri so tisti njihovi produkti ali storitve, lahko so zagovorniške, komunikacijske ali informacijske, ki jih potrebujejo za svoj še učinkovitejši strokovni ali zagovorniški razvoj. Vabimo vas, da nam te storitve ali produkte predstavite in poveste, zakaj bo ravno z vašo storitvijo sektor še boljši, še učinkovitejši in še močnejši. Posebej so zaželene tiste storitve ali produkti, ki naslavljajo probleme z različnih vsebinskih področij. Javni poziv ni namenjen podpori projektom, nakupu tehnične opreme ipd.
Primeri produktov/storitev:
Predlagana vrednost produkta naj bo najmanj 1.000 in največ 5.000 EUR brez DDV, v ceno produkta lahko vključite tudi del njegove izvedbe. Ena ponudba lahko vključuje tudi več produktov, v kolikor je to smiselno za rešitev problema.
Ponudba mora biti oddana na posebnem obrazcu (priloga). Ponudnik se mora v vlogi nujno opredeliti do vseh postavljenih vprašanj. Posamezen ponudnik lahko ima le eno aktualno ponudbo (v obravnavi ali sprejeto). Če je njegova ponudba zavrnjena, lahko poda nov, izboljšan predlog. V primeru, da bi en ponudnik poslal več ponudb ali več verzij ene ponudbe, se bo upoštevala prva prejeta, ostale bodo zavrnjene.
Ponudbo lahko oddate od 15. 11. 2017 od 12. ure (CEST) dalje na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..
Ponudbe bodo pregledane po vrstnem redu prispetja. CNVOS bo produkte/storitve izbral po lastni presoji ob predhodnem posvetovanju z Ministrstvom za javno upravo in resornim ministrstvom, ki je pristojen za področje, ki ga ponudba naslavlja.
CNVOS se bo pred podpisom pogodbe sestal z vsakim izbranim ponudnikom in se dogovoril o potrebni podpori za čim boljši produkt. Upoštevanje usmeritev CNVOS pri oblikovanju produkta je lahko tudi pogoj za podpis pogodbe in plačilo storitve.
Po opravljeni storitvi bo izvajalec CNVOS izdal račun. Če produkt to omogoča, se pogodba lahko sklene tudi po fazah (delna izplačila).
Do konca julija 2019 je skupno na voljo 115.500 EUR, za katera bo CNVOS naročil izvedbo najmanj 15 produktov/storitev. CNVOS si pridržuje pravico, da javni poziv kadarkoli dopolni ali spremeni. CNVOS bo na svoji spletni strani redno obveščal o stanju sredstev.
Več informacij in kontakt - tukaj.
Naložbo sofinancira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.